HAHAHA ;))

hihi , ma da kua hospital ohh , tade lah kiteorangg risaw lagy en ?
tk ske btol pergy sch tadyy , er , nan tgk muke org yang aku tk skee , euww , peliss aa ,
eh eh , ade dak uh ade haty nk bahan org , haha , tgk diri sendiri dolu baru bule ejek org tahuu ,
haha , tk bule belah ohh , maken ary maken menyampah aku tgk muke doangg , sabar jelahh =='
hehaaa , ;)) thenn aku chad nan soang budak neyy , tk bole bela kot . crazy tetibe syok at aku .
siap ajak aku coup , padahal aku da ckp yunk aku TAKEN dea to nta lahh ,. menakot en kot , huhh , seram . haha ;DD
ade ke dea swoh aku turun sentul esukk ? bodo ke hape , aku tk pena datang sentul nek lrt , kalo dtg nek kete pena lahh ,
err , menakot kenn , merayu at aku lak uh . nk sgtsgt jumpe aku , mamad uh mmg aku rase tk btol kot . haha
mke dea jee bule belahh , kelakar lah awak nihh ,
haha , best gayot nan AMERUL AZMER tady . hee ,HAHA , amirul amirul , funny lah awak nihh . haha , ;D

for todayy ;) hikk . thnks! ily taww

No comments:

Post a Comment