benggangg =='

hmmm , semalam hang wif my bestiee . best kot . dea banje aku tgk wayang yelahh ary uh en besdey saya . HAHA ,
thenn meet nan someone , errr . benciiii, dah meet uh cm bese jeaa en . aku menyampah kot tgk muke "someone uh" ., belagakk ,
atyka pung nek meluat tahuu . aku lagy lahh kan kan . haha , aku tataw aa , why aa aku asik fightingg nan c yot uh ,
sume nye aku yang mule kn , aku nih kuad jeles sgt aa ;( susa btol . tapi dea yang gatal kn lyn pmpn len . em , neverminee aa ,
emm , jarang suda update blogg , jarang onl lahh . malas , HAHA , ,. em . skula bermule esokk . hohh ! sgt aa tk bes derr , bencii ma ,
kije skula tk siap lagy nihh . haha ;) spm da dekad , STUDY STUDY ma , jangan enad bercinta je AISYAH ! haha ,
TK KESA LAH PE JADI YOT . AKU SYGG KAWW ;(

No comments:

Post a Comment