jumaad ;)

huyhuy , tady skula bosan gelaa kodd , pagi pagi ade seminar jawab paper bm ;)
samadd , takyah belaja math . haha . lagypung cikgu uh pung tk dtg ;)
then kiteorg rest , pas uh msok class cm bese ckgu nasrul tadee ahaaa , wakto ert un tade ckgu .
cikgu aida kuaa . haihhhh ., baik tk yah bawa buku lgsg tdy , dok dlm class tdy . membebel je nan aten , yus , ana ,
andd fairuss . errr . wtf aku benci lahh , seriously i hate him so muchh .
i dunno why , kalo tgk muke dea aku sakit aty sgtsgt , haihh ! saba jee .
malas btol nan tgk muke dea , ape lagy nk cakap . haha , stupid betol kaww . aku enad ape yang kaw buad aku taim kecik2 ,
kaw tendang pale aku . agak sial kaw kan ,. gahhhh ==" tady aku kedai .
then nampak si penciuri baju febret akuu . ahaa , aku melayang2 jalan nk balek uma . tetibe nmpk suairahh ,
dea nk jalan ney pas nmpk aku dea pusing balek and sakap something at syuhada ,
dea tggu aku masok blok bru dea jalan , tho pung terus gy kedai .
tade rase malu ke kaw pakai baju aku pencurii . babi lah . tade duet nk beli baju eyhh ? kesian kaw kann ?

smlm kn time gayot dgr munyik something . nta2 yot yang buad kod . siyes kod aku takod gela time uh ,
smpi tk bule tydo . tetibe mak aku dtg tydo sblah , nk dgr lagu lah pe bagai . aku dah lah takodd . haha ,.
;) bunyik ape eyh smlm tho ? aku takodd ;) hahahahahaah , wtf , aku masih memikirkan . apa yang bunyi semalam ? =="

No comments:

Post a Comment