wink winkk meet ;)

amirull ;) haa . dapad meet dea smlm , besttt ;) kami asik bergado je
tapi gado gedikgedik nan dea . ghahaha . tk bule bela jee , sempad lagy jumpe adek faress at ts ,
mase meet bestt , tapi ramai kawan dea bawakk . tk kesa lahh , langgar jea bak kate yott .
haha . heyy . mane rantai akuu , dea bawak lari rantai akuu , oh tidaaaa ,
rantai dea dea bgy aku , pandai btol . haha (:
malass oh nk sch sok , emm , exam aku terok gela doee ,
grrrr ., bengangg . tady mase aku otw nk gy cc ,
ade bro mane ntaa . mule mule ckp nk knl nan buda pakai baju itam lengang panjang ,
emm , aku lah tho . tapi aku tk lyn lerr . busukkk ;) gahhhh ,
pastho dengan selamber dea dtg dekad pc aku and mintak no funn .
kalo aku tk bgy gerenti dea mengemeng dpn aku betol ?
aku bgy no lame akuu . pegy mam . no tho da lah aku tk pakai dahh .
ghahaha . hope pas nih tk jumpe buncit tady tho . geli geliman akuu , hahaha ;)

No comments:

Post a Comment