makan makan

huahuah , makannnn je kije aku arynihhh (:
nyum nyumm . haha . GEMUKKKKKkk sudaaa ;d
huhhhh , kenyang gela kodddd , haha , malass nye nk
skula sok . ade SEJARAHH ;( omg , aku tak siap en
kije dea lagii , mahu tak beranak dea at sitho
ntyy . haha , mane tak dea swoh buad note sendiri ,
belambak kod , sampai abes sume bab ;D
mmg tak lah aku nk buad hw dea , muke aku nk buad ?
mmg tebalek lah dunia nihh . HAHAHA ,
aduuhhh , geram geram . sket nye hatyy ,stupidddd


emmm , kite ade new fwenn you all , name dea kyn (adam)
act dea bukan pmpn tulenn , haha , dea auw laaa , tataw ?
haha . lantak kaw lahh . HAHHA , emm ,
act dea okeyyy , aku terkejod gak byle dea gy taw yang dea
bukan pmpn tulenn ;) haha , tapitapi aku tak kesa laa
jnji dea tak kaco idop aku suda lahh kan .
lagy pung nk bekawan je . yangs aku pelik dea still suke at pmpn ,
dea kate naluri je cm pmpn ;) woww . interestingg bukan ? (:
ilikeeee , hahaha , dea siap pakai tudung taww , ayuu gytoo .
hahaha ;D dea suke ckp eeee . HAHAH . kelaka je awak nih nyahh ;D
eh eh dea tak suke kod org panggey dea nyahh ;) hahaha . kenape ntaa . stop laa ,
byeeebyee

No comments:

Post a Comment