pecah perod (:

HAHA , tady datang skula sorang sorangg , awal pulac tho .
dok dok , jup gy aten , myra , kina , aween dtangg (: dok dok ,
aku tnye pasal hw ape ade smlm (: pftttt , time mathh pulac , nantok
aku nk belaja but tahan jelah mate nihh , SPM kan kan ? (:
hihi , kiteorang belaja sets (: subjek form4 , bole lah tahan , best
men lorek lorekk . ghaha , then bm , ckgu sayang aten laa , cikgu atifahh (:
dea swoh kua en ketas uh aku ckp aku tak bawak , jahad tawww .==" hee ,
then belaja belaja , dea tgk kiteorg sume blur , lentok sane , lentok sini ,
jap gy dea g buad lawakk . terbangun akuu . HAHAHA , carikkkkkkkk *dgn lenggok2
soree dea , bapak kelaka , haha . aku tak ley tahan dgr dea ckp cmtho .
tergelak2 nan yus . HAHA , kelaka en yusss , pas time sains lagi laaa ,
tak belaja , si aten kne en kina pasal pe nta then dea melalakk .
cm buda buda la kinaaa , chill laa ou , haha , then ert , menguap jelaa keje
aku , nantok gela kodd . aduyyy ;(

No comments:

Post a Comment