---> ahad

ouh ahad hari yang membosankan , huhh , sabar jelaa , si anak buah aku , mulot dea sgt lah bising , macam nk terajang je aku , 24 hour dea bisingg , tataw penad ke haa ? aku bole jadi gela dgr sore dea , bek along dengan ank dea , same jee ,
suke sgt kacau barang aku , selamat laa buda lagii . sabar aisyah (:haha , tgk nihh , dea dok seblah aku nyanyi-2 , buad lagu sendiri,ouh tidaaa , tk tahan laa
dgn si becok nihh . rase nk gam mlot dea smpi dea balekk !uishh , ikaaa . diam laa !
bisingg . dea bole buad bodo jee . tampa kangg !

___________________________________________________________

ade sorang buda pmpn nihh yang pena buad aku nan yot gado kaw kaw punyee , if tak silap gemok displayname dea ,grrr , aku tgk status dea name bf dea amirul azmir ,
same la name nan bf aku , mybe name je samee , arghhh , jeless nihh . sbok je taw name same nan bf i .HAHA , aku tak puas aty nih nk taw jugakk dea ke
pmpn yang aryto uhh . grrr , =_= kalo btol dea . nk smackdown dea sampai gelaa . haaha , huishh ,bodo taw ., pehal dea delete aku ? dea takod ape ?aku tnye je . taik laa , sengal btol , dea yang add aku , dea yang delete aku , tak ke
bodo namenye uhh , grrr

No comments:

Post a Comment