---> auw auww

hee , baju baru , hee , suka sukaa (: cm tak caya jee esuk dah rayaa kn ? hee , tady aku beli barang kejappp , beli suap ROMP, auww , apelahh . aryto myra beli sua tohh , now aku pulac belii . dea beli sua mcm aku pulacc . HAHA , banyak saiz dah abes , tuh laa . beli last minutee ;( hee , takpee . janji dapad kn ? aku belii baju ELMO , baju kedutkedut tuhh kad tangan tuhh , auww , pe nta name baju tuhh , aku minat jee (: hee , and then aku ade beli kan yot jamm (: wane emass , same cm akuu , nak beli wane putihh , tapi ade orang beli dahh , ade wane pink tapi if beli mcm jambu sangat pulac kan ? grrr==" pulang kn balikk . HAHA , i beli beg baruuu , auwww (: sukaaa , hihi , maaf !over siked , yelaa , sume barubaruu kan ? class gtoh u olss (: hee ,

okeyyy ! tutup cer fasal baru baru tuhh (;

tady text dgn si dea , auww , tataw ? sape lagi , my pengarang jantuhng laa , AMIRUL AZMER SAYANGG (: hee , sengal kan akuu , aku pegy tnye dea , kalo break time raye cmne terus dea cakap APE U NIHH ? haha takod jugak akuu , ==" sorry-2 kidding jee , jgn ambek aty yehh , baru mintak maaf , dah buad sala balekk , kan biy kan ? SORRY YEHH 0-0 taww , btw thnks kad kawan kawan yang bagi ayad rayaa kad akuu , iloveyousomuchh FRIENDS , tak mahu noty yehh raye nihh , * jangan lupaa bagy duet rayaaa , aku dah lame hulur tangan nihh , HAHA ; to puasa BYEBYE , to RAYA AIDILFITRI welcomeee (:

No comments:

Post a Comment