---> err , ;(

aku confius dgn aku nihh , y aku bole gelak time ym dgn dea , haha , sengal lah kau nih aisyah . aku tahu kau sayang dea lagi kan aisyah ? HAHA , aa , aku sayang dea , tapi nta lahh , ego , ;) tady aku ade kenal dgn tobiesenget ! haha , best , funny orangnya , thanks , dea banyak bagy nasihad kad aku , kau pung kate aku ego . jahad btol ! grrr , haha . nape bace comments and meset aku ? kan dah jeless , padan muke , haha ;D kau dah lah gembengg , aku sendiri tataw ape status aku dgn amirul now ,dea still panggey aku BABY ;) auww . sukaa , aku je yang panggey dea YOU , ego , biasa lah tuh , aisyahh ;) haha , sengal kan aku nih , bia laa , i dun care ;D heyy , kite coup balek kan ? haha , auww , sukee , ubah perangai kau yehh amirul , kalo tak aku tggl kan kau lagi , nak ? iloveyouu ,

No comments:

Post a Comment