hmm , fight lagi ,

grr , fight lagi , bapak laa bengang , dea too lah buad i naness ;(
saked taw mate nihh , tak nanes , sket je mate , *cehh , HAHAHA ,
baru 2 minit okeyy aku tnye dea then gado balekk . HAHA , kelakar je
jako enad fasal smlm , yot jgn tnye aku nanes ke tak . ofcos aku tak ngakuu ,
aku malu laa , haha , so stupid laa der , hee , tdy aku tak sch ,
aina cer macam macam , *naseb tak kantoi kiteorang lari , (:
hee , yang kantoi budabuda uh makan dalam class . cegu sume gelak
en doang , bapak la malu , c fara mule laa maraa . haha chill laa
pandai makan , pandai tanggung yeaa ? HAHA , huh , ary jumaad tanak
pegy sch jugakk . nk tmn aina buad rambod busuk dea too , grrr ,
geram nye laa nan pak usop too . bini dea jadi cm princess time dtg uma
aku ., byk cung muke kaww kan betine ? grr , dah basoh pinggan aku ,
kemas akuu ., kaw kangkang je ? senang nye idup . untung kaw ,
aku nk jadi cm kaw laa , bole ? HAHAHA

No comments:

Post a Comment