---> huhh , lupekan semua nyee (:

ehemm , yot kau menangis sbb aku ? huishhh , betol ke nihh ? tipuuu laa ,
haha , btw , thnks nangis sbb aku ,sayang youu (:aku nk lupekan ape yang pmpn to ckp kad aku , aku anggap je yang dea to jeles aku dgn yot ;D mmg btol kan adda ?
iskk . kesian kau kan ? tabur fitnah jee , kau kate bgy gelang lah ape bagaii ,
iskk , sumpahh , kau pmpn sengal tahu . buad cer bek punye , sampai aku ternangis ! wtf ! heyy kau tak paya nk buad cer kad aku lagy , stop laa , belahh ! sedarlah
diri kau too, iskk , panas maknyah ==" , aku trust kad yot daripada kau .
act buad pe ,nk caye kad kau , kenal kau pung tidaa . iskk !aku tak kesa kau nk cakap ape fasal yot ,janji kau happy suda lah eyh ADDA ? (: ape kau ckp kau salu topap kan dea taim dea tade cdid ? agak agak eh , yot toh mmg salu tade cdid kod , buad cer tak beragakk duhh . grr , sabahh jelaa , nvm aisyahh (: chill yoo ,
nk rayee nihh . tak mao mara mara , ty cepad tuaa . haha *mmg nk tua dah nihh , hee ,
tutup cer fasal adda aka syuhh , *berambossss kauuu ! haktuihhhh ! grr ,

No comments:

Post a Comment