---> meet deaa (: 25,9,2010


hee , tady pergy open house seblum gy jumpe sayang aku tuhh , hehe , tak sabar duhh(:
auww dah lame gela kod tak jumpee , RENDUU ;P hahah , then tggu dea lame seyhh , sabar jelaa , tggu dah cm orang tak betol tepi tandas tuhh , naseb aku gerak awal . ujan lebad kod , huhhh ! sejukkk gelaa , then jumpee , dgn ujan ujan g redahh sg wangg , aduhhh , panas je atyy , basah akuu , then g pavi . basah lagii , abess serabai dahh , sengal ! ahha , best jumpe dea tadyy , tapi geram dgn dea tuhh , tarek2 rambut akuu , panass jee atyy . grr , then dea anta aku balek ts , kiteorang pergy men game tokenn , game kete ! ghaha , aku kalahh laa , maluu . HAHAHA , then men game bola jaring tuhh , c yot bajed malu nak men , jap gy dea pung layann . HAHAHA , KELAKAR je , tapi best gela lahh tady kua , tapii , ehem , renduu kad dea lagii ;'( then nmpk aisyah blok aku tuhh , cm selenger je . dgn sua pendek dea , haha . nampak aku bape byk kali nta tgk akuu , pehal nta , HAHAH , aku en ekceli nak snap nan dea . tapi aku malu laa . pape pung , tady aku hepy gela jumpe dea , hee , iloveyou biyy ;) HAHA . haihh , foget it laa . btw isnin nih trial laa , takod gelaa . wish me luck yaww ;' eh tgk lah pix kitorang kua tady , selenger je . HAHA ;p

No comments:

Post a Comment