---> so fucking days !

tgk title aku too , best kann ? ahah , semalam aku pegy kedai malam , dalam pukul 8.00 then aku masok lah kedai . ade keling paria mane nta , usya aku senyum senyum , eee , geli btol . ahha , dah due kali dea keja duhh , sumpah tak pegy kedai lagii , takoddd WTF !dea enad dea senyum tuh cukup comel laa ? no no no . tak comel tahuu , ehem . gado dengan yot . aku takde mud tetibe malam tady , sorry sayangg , biy marah eh ? kenape meset tak rep pung , takpee , mybe tade cdid lah tuh , sorry sangat biy , imissyou taww :'( then skula tady , okeyy je , cm bese , btw esok ade solad hajad ! grr . nak pegy ke takk ? haha , ana pulac ajak pegy ruma dea seblum gy skulaa . buad open house kejapp . ana nih cakap pung bisik bisik . kelakar aku tengokk , HAHAHA ;X . alahhh , isnin nih exam lahh , trial ou , takod gelaa ;'(

biyy ;( im soryyy . taw nih sala orangg , hmm

No comments:

Post a Comment