---> suka sangat tanya soalan bodoh kenapee ?

ehh , aku pelik lah nan budak budak mys nih , kenape nih ? suka sangat jeles dengan aku , ehhh kenapee nih ? kesian korang kan . misty tak bole buad muncung cm aku , tuh sebab sampai tanya aku soalan bodohh dekad aku , kan kan perempuan ? ;) kesian sangat tgk kauu perempuan . kau comments pix aku tanya apee ? tak penad ke buad mulot macam tuhh ? wehh , tak sampai 1jam lah buad cm gtuh , aku taw kau jeless , nk belaja ehh buad mulot mcm tuh , meh aku ajar kan , so sweet kan kan ? biar aku tarek tarek mulot kau bagy lebor cm lemak kauu , HAHA , heyyyy , aku tak suro kau comments pix aku taww ? aku tak ingin nak approve pertanyaan soalan bodoh kau tahuu ? kan dah kne comments yang same cm kau comments kad akuu , apa rasa ? seronok kan ? ahah ;D nih aku nak tanyaa , kau rasa kau cukop lawa kee pakai bajuu seksi seksi tuh ? rase cm sendat sangat lahh , takod koyakk . kau tak bole nafas nty , kan susa ;D haha , heyy , kenape aku cari kau dah tadee ? eh , kesiann , baru sound cm tuh dah delete ? kesian kan kan ;D auwww , sukaa nya akuu , byeee gileee ;D

No comments:

Post a Comment