---> chating ;)

haaa , aku chat dengan sorang budak fb , budak biasa jee , tak hot mcm awak ;D
mari tengok perbualan aku dengan dea , ;D dea kate aku comel ? so , kau jeles kan ?

dea ; aii . sombong

aku ; iii , mane ade sombong

dea ; haha...lau x smbong sy nk tnye skit.
np comel sgt....

aku ; haha ,
ape?
kenape tanye soklan cmtuh ouh
mana ade comel ;)

dea ; brtuah awk dpt muke comel sgt

aku ; HAHA , yekee ?
syukurr alhamdulillahh ;D

dea ; awk dok mane?

aku ; ceras , you ?

dea ; ipoh...awk sy nk no blh...:(:(

aku ; ERRR , soryy , tak guna ensett ,
enset kne tarekk dgn makk ,
hahaha
_''

p\s ; aku tidak merubah sedikit pung ayad lelaki tuhh ;)


HAHA , pandai kan aku menipuu , biasa lah nak hidup , budak2 skang nihh
nak kenal je senang mintak no , haiyahhh , malas mak nak layan nyahh ,
mak sayang amirul jee , biyy ;) i love youu

No comments:

Post a Comment