---> dating dengan ladybird

yeayyyy , aku happy . kauu happy takk ? haha ;) datang skulaa tengok2
atin tak datang , sedey nyeee ;( alonee je tahuu , then atyka datangg . haha (:
then bace yasin ,pastuh ade ceramah for tabung hajii :) patot nye aku nan fara
balekk class , malas nak belaja ert punya fasall , dok kad dewan lama-lama .
bagus kan kamii . HAHAH (: i loikee , then rasa bosan pulac masok lah class
cikgu dah tade dahh , selamatt ! semblum jalan masuk class , aku nampak mende
terbangg , tengok sikedd , auwww , my boyfieee sayangg , mukan yot lahh tapi
ladybirdd wokkkk (: gembira nyaa , dea kad atas dinding cmne nak ambekk .then aku
bagy taw ana , aku suro ana tolak dea jatuh bawahh . then dea terbangg , aku
kejar dea , haha , jadi gela kod tadyy ,. ahha , tapee . dapad dating dengan
ladybird sygg ;D haha , gela lah kau nihh aisyahh (: haha , then jage je dea smpi balekk , haha , tady kad class aku conteng badan dea buad bintik2 itam , haha .
baru comel ;D haha , tapi comot dea lari2 lahh , HAHA (: dea makan daun comel ade lobang kecikk ;D alalala , i likeee , sampai ruma baru lah aku lepas kan . byebye ladybird , i will misyou ;( haha ,


then petang siked kol 3 . syaza kol , malas aku nak jawab tapi jawab jugaklaa ,
haha , then dea ajak aku g karok , aku malas tapi dea paksaa , adehh minahh
nih , pegy jela dgn adek kau tuhh , then kiteorang nyanyi2 , ;D
ahaha , sangat lah bosan , then siti datang join nyanyi , lagi lah riuh dengan
sore katak dea yang comel tuhh ;D HAHA , then dah habes , okeyy lets go babe , go back your home , ahha , nak balek naek teksi , lama nya tunggu , masa nak
nek dea tanak muncul , mane tanak byk lah yg muncul , perghhhh , then da nek teksi , adek syaza cakap ade budak naik moto tuh nak ngorad , kinda crazyy , malas nak layan makk , HAHA

No comments:

Post a Comment