---> hoho , PSV (:

haaa , tady seni , aku blur dah nak buad pee . aku buad siked then padam , buad siked padam , byle lah nak siap aisyah hoiii , ;) then aku tgk ketas lame-lame and terus buad soalan no3 , buad kasutt ;) hehe , kasot ape kau buad cha ? ALL STAR ;) wane pink lagi , aku tibai jee . dah ahh tak buad persiapan ape-ape pakai tibai jelaa . janji buad , aten lagi laa , buad balapan alat2 sukan men lumba lari , haha ;D tapi dea kurang berfantasi , tak macam wandaa , wanda punye bestt , warna-warni ;) comel gelaa badminton , bulu tangis , bola , bola rondes ;) HAHA . terkedek-kedek lari , kelakar dah aku tgk , tady tika tak datangg , aku lepak dengan dak dak class jee , OMG , esok sejarahh ;) wish me luckk , takod nyee , and isnin depan perdagangan and finishhh ;) yeahhh , i loikeee ;)

ehem tady sampai je rumah tade elektrikkk , pehhhh ! panas je aty aku nihh , berapi jee , then mandy terusss , sejuk dahhh ;) elektrik tade lagi sabar jelahh , naseb tak panass , mate aku mule layuuu , ngantok dahh , tydo kejapp , then on enset amirul buad call me backk , aku call lahh terus tak jady tydo ;) HAHA , tuh yang onl kejapp , weee (:

No comments:

Post a Comment