---> kau sengaje buad aku mara kan ?

yeah bagos lah , aku bgi dekad kau punye lah cantik siked kotor pung takde kau bagy kad aku cm ne rupe seliper tuhh ? memang sial ! aku bagy pinjam kad kau sebab aku kesian kad kau sebab tade seliper time tuh , aku just suro jage jee wehh , kau taw seliper tuh aku tak pakai lagi ==" aku bgy kau pinjam , kau orang petame yang pakai kau tahuu , saket gela lah aty time aku time dapad kad aku balek seliper aku burok cm tuh , senang je kan kau , dah rosak kan barang orang nak ganti o bgy duet , yeah duet kau enad dapad lah ilang kan saked aty aku nih , aku dah hilang sabar dengan kau tahu takkk !

sumpah saked aty , kau siked pung tak jage barang aku kan ? kau dah tinggal kan seliper tuh kad ruma sharz kau lepas cm tuh je , ouh thank you ;)thanks a lot , aku gumbira tak terkatee , kau bole cakap kad aku yang kau tataw seliper tuh cm ne . kau pakai 3 kaly jee ? oh bagos lahh , sampai jady teruk cmtuh kan kan ? thnkss , aku cm nk cakap banyak kali thnks kad kau dohh , sbb . terharu gelaa tahuu , yelaaa , alasan kau apee ? sharz bagy cousin dea pinjam seliper . mmg fucker lah pmpn tuh , pakai ke jahanam kan seliper akuu ? dah pinjam tak reti-reti nak pakai elok2 ke ? lets guest , aku tahu , nih alasan kau kan ? aku anggap kau bestie aku kau tahuu , betie dunia akhiratt ! bile jadi cm nih mmg saked aty gela tahuu . grrrr =,= kau tahu nak marah aku marah kauu , kau pk lah sendiri , dah lahh malas lah nak ade kawan cm nih , bek tak paya ade kawan , bia aku sorang2 lagi bgos , tak saked aty kan aisyah (; kau tak rety nak jage aty kawan sendiri lah wehh ,

okeyyy , amirul kau mane ? kau hilang cm tuh je kan ? aku tengah marah gela nih kau hilang cm tuh je kan ? kau pung same jelaa . thnks amirul . thnks a lot , sampai tak terkate aku nak cakap thnks nihh , im cryingg ;( ouh kau lebih backup dea dari akuu , aku yang saked aty nih sape nak pujokk , damn stupid laa , kau bajed dgn nak beli yang baru aku sukee laa ? kau taw saked gela aty aku nih , yela kau mane taww sbb kau tak jady aku , aku bengang bengang bengang ! grrr , suda lahh , sume nye menyakitkan aty aku jee , HUHH ! SABARR =="

No comments:

Post a Comment