---> kelakar ;)

hee , tady kan kad skula last paperr , horeyyyy ;) abes dah exam .pd tady susa gela kod , haihh , cikgu hasnahh ;( haha , then kad skula asik potpet2 jee dengan c aten , HAHA , layan jelaa . then masa nak balek kan , jalan dengan ana , then ade budak comel f4 yang aku minad tuh nga jalan depan kiteorangg , then beg dea terbukak , ana tegor beg dea terbukak , then dea pandang akuu , dea enad aku yang cakap , aku pung senyum senyum anjing laa , HAHAHA ;) then dea pandang aku , dea senyum and cakap terima kasehh , aduhhh , sopan nye kau budak kecikk . HAHAHA ;) then nak balek skula gela semacam aku nak , tertibe suke tgk muke dea , dea nak jalan balek pung usha je aku dengan tyka , haha , tapi dea kad seberang sane laa , haha ;) abes yot aku mara kang . haha , biyy , don woryy , iloveyou sorang jeee (; taw taw ? jgn jeless taww . HAHA ;)

No comments:

Post a Comment