---> sangat bosan ;(

hmm , bosan nyee ary nihh , sangat membosankan tahu , amirul tuh bukan nak topap . kate nak topap , nih dah malam tak topap-topap lagi , sampai hati awakk ;( buad saya trtunggu-tunggu ;( chewahhh , biar jelaa , mybe dea ade hal tuhh , tady dok ruma jee , ehem , mak aku tak balek , g ruma makcek bibik , dah tak rety nak balek agak nyee ==" esuk dah lah skula , ade exam lagi , OMG ! tak suke nye gua , hm hm , petang tady aku tydo kejap , yela , nak meset amirul dea tade cdid , aku tydo jelaa , then ayah aku balek tanye dah makan ke belom , aku cakap lah belom , then abah ajak mam luar , aku mandy mandy ;) dah comel baru keluar , hee , makan kad permaisury jee , kad SUP MELETOP ;) nyumm-nyum , bole tahan lah sedap :) hee , but pedas gelaa , nak cili mlot aku ke pee ? naseb abang sane comel-comel , HAHA (: mase mam kad sane nmpk kaka aku siti and hasben dea mam jugak kad situh , haihhh , then abah bagy 10 engget tok banje esok aku g abes kan beli pen , pensel and topap (: misty tak lupe topap , biasa , my boyfie no3 =.= auwww , then beli ais pung tak lupee , terus go home and onlinee , arynih mmg bosan gelaa ;( kan best kalo amirul dok dekad dengan rumah aku , bole tgk dea hari-hari , bosan jumpe ary-ary kan kan ? imissyou amirul (:

No comments:

Post a Comment