---> sedih rasa-nya dihati ;(

tahuuu tak paper 2 bm dapad siked jee , terukk nyee , rasa nak meraung sekuad atyy ;(
rasa serba salah kad mak and abahh , ;( aku tak sukaa bm tapi nak try skor , dapad ketas bm aku terus simpan kad dalam beg , tanak tgk lagi , rasa aku mcm tak pena skula je dapaddd , uwaaaaa , sedehh tahuuu ;( siked sgt kod , rasa down gela dah nihh , soryyy abahhh ==" haihhhh , tataw dah nak cakap apee , down sgt dah nihhh , belom tgk result bi , mau tak menangis aku depan paper tuhh , geram geram , tuh lah tanak belajar lagi , grrrr , then pas dapad paper cikgu membebel sume budak class
diam , sume muke sedehh jee . ;( haha , aku pungggg , then ade ckgu pj masok
dea cakap "kenapa semua muka monyok je nih ? kite org cakap sbb baru dapad paper .
cikgu bole kata tuh laa , len kali dengar arahan , ape mende nta de cakap , aku cuma dok lentok kepala kad meja . aku bingungg gelaa =,=

tady seblum dapad paper , sembang2 nan dak class wanda , faten , fara , kelakar jee , cer fasal bf ! haha , dengar jee lahh , merepek2 jee , if igt balek kan aku salu sgt dah buad yot nangis , sakit aty . aku tak pena hirau kan perasaan dea walopung aku tahu dea sadd , so stupid ! eishhh , jahadd gela kan . kawan aku pung kata akuu jahad ! heyy walopung aku jahad aku sayangg sgt kad yot taww , yot tahu kan ? ;) then then tady kan nmpk budak comel ;) auw auw , ahha , gedikkkkk !

No comments:

Post a Comment