---> sekolah timee ,

yeahhh , skula tady macam biasa jee , tak ramai datang , budak cina , budak keling
and budak melayu tak datangg (: apa lah nak jady , HAHAHA (: tady belajar siked jee,
time sejarah cikgu aida ganti , kene kemas bilik ERT , sgt lah malass , aku panjat sana , panjat sini nak cabut langsir , ghaha , tinggi sgt , aku mana sampai , haihhh , then ana double kan kusi tuh smpi 6 baru lah aku sampaii (: haha , sempat lagi posing kad bilik ert , haaa . tapi pix tuh dekad efaa , efaa nty kite bluetooth2 yeeee =,=


hihi , then kad bilik ert sempad si amira aman men gitar plus nyanyii , mcm best je
ou (: hee , then balek class , belajar math mcm biasa , math cikguu mmg tak pena miss , haha , cikgu yang berdisplin kan (: heee , dapad paper math tady , terok jugak ouhh ;( shitttt , tapi okey lah dari bm ^^ hee , then pas math perdagangan pulacc , haha (: tapi tapi selamad , cikgu sayang aku tuh tak masukk . sygg cikgu lebeh lahh kan kan ? ;) auwwww , kiteorang dok class menyanyi2 , syokk , then bunyik beringg , berlari lari aku balekk tak sabar nak meset dengan yayang yot akuu , HAHAHA (:


arytuh hang ary sabtu dengan yot ade fren myspace aku nampak akuu dengan yot (:
kenal kan dea dekat aku , sayang you lebeh lah barneyy , why tak tego duhh ?
haha (: nty kan i senyum lebar punya untuk you taww if you tego i laaa , haha =,=
dea kata aku comel tak kan lah tak kenal , bangga sekejap akuuu , hihi ,
then dea kata aku dengan yot SWEET ;) dea tak taw aku nga panas dengan yot time tuh
aku sok sok happy jee , HAHA (: eh esok yot ajak hangg, haaa , dea kata kad aku tak paya skulaa , haha (: siot jee , tapee , nak jumpe yot yot akuu , yeahhhh (: i loikeeee <3

No comments:

Post a Comment