---> whoot-whoot ;)


haaa , tady kiteorang g karok ;) haha , pegy dengan myra jee (: kite due ball je ,
haha , kelakar je ouh , nyanyi smpi dua jam , perit bhai tekak akuu ==" haha (: bestt ouh , then kiteorang nak balekk jalan-jalan , g singgah kedai topap jupp , HAHA . myra bole snap pix aku , selengerr btol . naseb pix tuh lawa , haha ,;) pastu nampak efa dengan myraa , haha (: then salam2 kejapp , bluetooth gambar efa jup ,

then jalan balekk , haha , kiteorang snap pix candid lah konon (: nga syok-snap , ade budak laky ramai gelaa , haihh , cepad2 jalan , doang mcm nak kejar aku dgn myraa je , then cepad2 masuk tandass , lepas satu masalahh kan kan =___= then nga duk tggu LRT , adehhhhh , ade budak laky sakai mane nta menyemak je tegur kiteorangg , haihhh , menyampahh , doang nak msok pintu len , terus ikod kiteorangg , naseb laa 1 station je kan , lepassss satu lagi balaa !

haihhh biyy , kesian kau kan , aku selalu marah kauu , takpe biyy , marah tanda nya aku sayangg kau lebehh , ahha ;D i do i love you AMIRUL AZMIR ;) soryy buad kau sad plus saked aty taww ? aku sayangg kau papann , nahnah flying kishh , ;) muchimuchi , =_____=

No comments:

Post a Comment