lastday school ;(

kawan-2 iloveyou banyak-2 (:


kauorang tahu kan , ary selasa last kami jadi budak skula ;( rasa
mcm tanak benti skula . haha , time skula aku lah orang yang paling nyibuk
nak benti skulaa ;) yeahh , aku akan merindui kau kaen biru , baju putih ,
tudung putih and kasut putih ;) i will missyou pensel , pemandam , pembaris ,
pen , liquid paper , ;( haaa , rendu rendu rendu , haha , aku pasti akan
merindui zaman persekolahan aku yang tak berapa menarik nih . haha
cikgu khairudin aku akan merindui suara mu yang terjerit sane , terjerit sini ;)

mengelabah lah pulac cik cha nihh ;) actually aku risau dengan spm yang semakin
dekad dengan akuuu . uwaaa , tak ready lagi cikguuu ;( hmmm . bole tak
saya jawab late sikedd , huahua ;) sumpah aku takod tapi aku lah orang
yang malas nak study . tak caya tanye makk korangg ;)

for budak budak spm ;) good luckkk yawww , for budak 5ss2 ;)
aku mintak maaf yaww kalau mulot aku nih jahad ;) ahha ,
iloveyou all ouh , i will miss all of youuu ;) 5ss2 the bestt ;)



No comments:

Post a Comment