hangg ;)

iloveyou BESTIEE ;)
ewah-2
eh ada org join lah kad belakang tuh ;)

|
|
\/

assalamualaikum ;) heee , ary jumaad aku keluar dengan tyka and adek
aku myra ;) hang mcm orang gela . penad tahu . c atyka tuh lah apa
yang dea carik aku pung tataw , ;) heee ,

then jalan jalan cm orang gela ade pulac aku nampak baju kedut-2
aku dah gela baju mcm tuh , ape lagi , sapu lah . HAHAHA ;)
act sayang aku pun suka baju tuh , so aku pung suka ,
mmg okey sgt lahh ;) kalau bole nak buad koleksi , warna warni gtuh ,
HOT kan nyahh ;) HAHAHA

damn boring right noww , aku tataw nak buad ape dahh ,
dah macam orang gela pung ada , huhh . bf aku tuh kalau dah
kelua , memang tak lah nak teman akuu , im ALONE ;)
chewahh , alone pale otak kauu . HHA ;) siapa nta jual no
boyfie aku tuh , misty budak tuh kan ? grrr, tak abes-2 lagi ,
grr , yang tak bole bela , siap tulis GUY 96;) perghhh , mmg
comel kan ? haha . ramai benar yang call and text boyfie aku cakap
yang bukan-2 HAHA , btw biy imissyou gela ;)



No comments:

Post a Comment