makan , jawab and dapad duitt ;)

haha , yeah yeah , moneyy moneyy ;))
pagi pagi pukol 9 dah bangun taww , then siap-2 meset aten tanya
dah siap ke belom then sarapan and terus gerakk . huishhhh ,
panasss-2 sejukk je pagi-2 nihh HIHI , then tunggu aten kad LRT mcm
orang gela , dea bole dok jalan dengan bapak dea tuka moneyy ,
haihhh =="

gerak nek lrt , masjid jamek i come to you . HAHAHA =,= then sampai cari
lah bank yang akak NOLI suro , okey dah jumpe terus nek lift tinggat
33, okeyy , tinggi gela . gayattt . wee , then teruss cari kak ira o kak lyana
kata under kak NOLI . hee , then dea tanya about snek , coklat
ape bagai , jawab je la , tak sangka kad sana ada budak-2 cheras
gak buad bodo jela , bukan kenal pun =="

then masok kak bilik tuu , kak ira tanya aku jawab , then passing aku
kad cina lelaki tuh tanya pe nta , aku pakai petik je jawab :)
then passing aku lagi kad adek akak comel tembam tuuu , huahua ;p
dea tanya about coklad kuaran terbaru twiestiss =.= dea suro rasa
satu-2 , nyummm . macam-2 rasa ada , tekak aku dah la perit ,
aku blur aku jawab jela , then keluar aten dah tunggu ;)
tanda tangan dapad MONEYY rm40.00 . hooreeyyy , balekk ;)

No comments:

Post a Comment