reunion SEJASA ;) haha





okey suma . cari aku yang mana ? haha , tahu tak yang baju unguu
yang paling comot kad situu . dah jumpa ? okey lets story about thiss =,=
yeahhh ;) setelah beberapa tahu tidak berhubung mahupun berjumpa .
budak-2 pun buad reunion nk jumpe ;) kebetulan besdey afiq . bijak afiq pilih tarikh
24.12.2010 . HIHI . then datang-2 jumpe nerwin and shamira . then aku dengan
aina lapaa . g cari makan jup then lepas sembahyang jumaad jumpe yang
len . budak-2 laki lambad sebab kan arytuh ary jumaad , doang sembahyang dulu =="

haishhh , why sume tak kenal aku nih ? misty time aku skula renda comot kan ?
HAHAHA ;) maluuuuu . sokeyy . actually tak kenal sgt pun kad doang ,
tak bertegur pun , senyum-2 cmtuuu je ;p
then away to KFC pavi ;) yeahh . lepak kad kfc smbil tunggu yang len ,
lepak-2 dengan myra , syaza . haiyaaaa . bored gela time tuu , then
doang sume da datang . celebrate besdey afeq . HAHA .
nyanyi sikit peliss . HAPPY BESDEY TO YOU ;) haha ,

then gerak jalan-2 . snap-2 gamba yang kad atas tuuu ;p
weeee . mula-2 nak gi karok , smpi karok sume tanak , then g bowling
pun baru jady , tapi aku tak men . dah penad gela . pening kepalee =="
then dalam pukol 7 lebeyy away to cerass , mummy im back ;)
HAHA

No comments:

Post a Comment