byebye I-SETAN ;)


assalamualaikum ;) yeahhh . aku gembira tahu kenapa ? aku last day kije
dekad i setan yang mcm neraka FAKE tuuu . haishhhhh . mcm sedey pun
ada sebab nk tinggal kan kawan-2 baru kad sana . tapi aku terpaksaa ;'(
HIHI . lakonan semata-2 wehh . haha . tapi mg pun berad hati nak tggl kan
kawan-2 kad sana . doang sume bek and suka kacau aku . CHOYYY !

semalam aku kan last day . so aku kije noon . akak tuh suro benci dohh .
nak morning tak kasi . FUCKER kan . aku tenga tgu bas dekad bastop
then ada mamat gila mana nta . dea dekad seberang jalan sana . ade ke
patot dea bukak seluar then melan**p depan aku ? haisshhhh . mentang-2
aku sorang dekat situuu . aku takot gilaa dahh . terus belah dari situuu .

memalu kan kaum adam kan ? hope tak jumpa dah laki mcm
tuh . kalau jumpa lagi tanak aku keluar ruma . serammmmm !
kalau semua laki mcm tu macam mana ? mmg tak kawen lah kaum-2
hawa ehh ? HAHAHA . forget it . memalu kan . aku try lupa kan ;)

No comments:

Post a Comment