aku comel . HAHA ;) jgn jelaouss

aku dapad beg baruuu ;)
kalau aku dapad minum air tuu . mata aku jd cmnih lahh . HAHAHA
kalau dah keluar takde snap pic mmg tak sah kan aisyah ? HIHI

yeahh . kalau aku pergi mana-2 aku salu enad kauu . aku bawak
kauu dalam aty aku yangg
see my eyess . i know you like . HAHA
aku ada baju elmo tapi aku banyak twin baju sama . HAHA
aku ke sana dan ke sini , misty aku bawak cap yot ;)
muahmuah sikit ;P

semalam keluar . pergi mana ? pergi ts and sg wang . cari kasot tak jumpaa .
okey mmg aku hampa gila sebab aku memang nak kasut tuuu tapi tak dapad nak
nak menjerit je tak dapad . HAHAAH . okeyy takpe mybe takde rezeki
aku nak beli kasut tuuuu . aku nak sangat . biy nak kasut tuuu . nak nak nak !
sambil buad muka gedik . HAHA ;p

okeyyy . aku dengan adek aku keluar pukol 12 tanak keluar lambat nty balek
pun lambat .tapi balek lambat jugaa lagipun aku keluar bukan nak cari pakwe , HIHI ;)
sampai-2 je terus masuk time square and cari barangg . and away to
sq wang . mmg ramai orang lah , smlm ary apa pulak . sabtuu yangg ;D

okeyy then datang ts balek . kasut dah takde so beli lah beg pinkk ;D
hihi . mahalll . abes duit nyahhh ;( hmm . then jalan-2 ramai pulak yang dok
puji aku dengan adek akuu . si dia : heyy . cantiknyaa . ada budak perempuan
kad belakang aku cakap " eh kau lawa lahh . akak kau lawa . ehh . apa kena
dengan budak nihh . HAHAH . then ada skaly tu masa lalu kad jambatan
yang away to sg wang tuu ada budak laki . nasih muka bole BELAAA ,
si dia cakap " heyy . baju sama , muka pun sama . aku yang muka nak
tidurr terus segar malu-2 kucing . HIHI ;)

aku kalau keluar mesty jalan macam kena kejar dengan antu , okey aku
tak tahu kenapa mybe sbb aku kalau jalan dengan yot laju taww .
sampai melecet kaki mak taw nyahhh ;) act aku tak puas aty tak dapad kasutt .
biy bby nak kasut tuu . belanjaa . duit dah abess ;) hihi ,

No comments:

Post a Comment