Kenapa kejam sangat ?

kan best kalau aku dapat habis kan masa dengan kau ,
tapi sayang , kau taksayang aku bagaimana aku sayang kau ,
Hanya Allah yang mengerti hati dan perasaan aku ;'\


# Assalamualaikum 


Aku kian bercelaru , Aku keliru sehinggakan aku membuat keputusan yang
salah , Aku tiada niat hendak menguris hati sesiapa . Maafkan aku . Aku cuma
mempunyai satu hati bukan Dua , Aku sayang dua-2 tapi mak aku cakap
perempuan takbole ada boyfie banyak-2 . Nanty dicop perempuan gatal .
Lelaki mana yang telah mencuri hati aku ? aku mungkin kejam telah
membuat dia begitu . Sangat lah maaf ;\ Aku sendiri taktahu adakah
keputusan yang aku buat betul atau tidak . Aku takmahu menyesal di
kemudian hari , Aku takmahuuuuuuuuuu . even aku cakap aku benci kau ,
tapi aku tak penah benci kau . sumpah dooo

Aku kejam sekali . Aku mintak maaf sebab perjumpaan itu adalah terakhir kalinya, 
aku rasa aku taklayak untuk kau . Aku jijik dimata kau sampai kau
benci dan tanak tengok muka aku lagi . Nak je aku menjerit bagi
tahu semua orang yang aku sayang kan kau . Tapi apa daya aku ?
Aku mebuat keputusan smlm tanpa berfikir  , Nta lah aku macam 
buat ikut suka aku je . Sayangggg , please , aku sengsara wehh ;'\
To you ;  MUHAMMAD AMIRUL AZMIR , aku harap kau takbenci
aku and takpena benci , terima kasih untuk pengorbanan kau selama
ni , Aku berterima kasih dekat kau . Mungkin aku bukan Aisyah 
yang kau kenal duluu . Aku tetap sama . ;\

Kenangan aku dengan kau semua sweet ,  Memang susah nak lupakan
semua tuu  . Benar kata kau . Kenangan tu hanya mampu buat kita sedih ,
Yaaa Allah kuatkan aku . lupakan kenangan itu jika benar kami tiada
jodoh . Semua gambar dah kita koyak kan ? Sedih tak terkata . Aku menangis
Airmata darah sekali pun dia tak kan kembali kepada aku . Aku sedih sebab takdapat
berpuasa dengan dia , Macam-2 kita dah plan kan ? Semuanyaa hancur macamtu jee
 Aku harap aku tak kan menangis lagi sebab rindukan kau .  Aku takmahuuuu
ingat Aisyah , Dia bukan milik kau lagi ! kbai ;'\

aku rindukan gelak tawa dan senyuman kau .  Kalau bole aku nak dengar kau nyanyi buat kali terakhir ;'(  


No comments:

Post a Comment