raya raya , saya sedih ;'\

hihi , Rindu nya aku kat orang yang snap kan pix aku ni ;')


Hi readers . Nak nak nak post about raya ni . bole tak ? boleee , Okayy ilapchuuu -,-
Okay nak raya dah ni , kita nak minta maaf , nak maafkan kita tak ? Atotototot *sambil
buad muka seposen ;'\ Kitaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nak minta duit rayaaa , eh salah nak
minta maaf , hihihi . Okayy siyes lah aisyah ;')

Firstly aku nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kat siapa 
yang kenal aku , Aku mengaku aku memang mulot cakap lepas . Maaf yaa . 0-0 bole tak ?
lepas raya kita buat lagi ? K JOKEEEE --" hihihi . Aku macam blur sebenarnyaaa , 
Aku takada apa nak tuliss . Hati aku kosong , tak macam dulu kotak hati aku 
banyak idea , HAAAA --, kenapa semuanya berubah ? semua berubah sebab kau sendiri 
aisyah . Yesss i know ;'\

Yeahh , raya ni saya berbaju ungu ;') misty comel bila saya berbaju kurung ;'> Wuuuu ;')
#perasaan nyaa , Okay raya ni saya mcm banyak pakai duit sendiri sebab saya  dah 
berkerja tak kan nak mengharap Abah dengan mak je kan ? Yayyyyy finally berjaya
juga saya membeli baju raya pakai duit saya . tapi mak tak cukupppp ;'( Abahhhh 
nak duit ;'( hmmmmm . nak shopping lagi ? 

Tahun ni saya beraya seorang , saya melaku semua perkara seorang , tak macam dulu
saya rasa susahh sangat bila nak balik . kalau tak dulu ada lah orang nak angkat , sekarang ?
tunggu saya ngorat pakwe yang ada bumbung pula . bole tak ? #Okay cukup lah saya 
membebel hihi ., Sayanggg selamat hari raya aidilfitri (: maaf zahir dan batin ;')


Pleaseeee , nak duit rayaa bole tak ? k ilapchu readers

No comments:

Post a Comment