biarkan saya ;'\

 Omeyyyyy tak ? #Bhaha gedik lah kau ni ucukkk ;")


 Yayyyy , tadi saya keluar , Saya jumpa amoyy ;') dia ayuuuu dengan berbaju kurung pink
merah dia . Hi , saya pula pakai baju kemeja warna biru . Si dia baju warna hijau ;')APTB ;')
Okayyy firstly baru meet si Eky sykes tuuu , dia lambat . saborrr je ah tottttt ;')
then dah sampai terus away to sg wang and away to pavi ;') then then terserempk dgn
amoyy . hihi . Kita dengar dia cakap "Nuraisyah ladybird" Yehaa yehaaaa , saya dengar
tapi saya malu nak tegooo ;'( next time i tegoo tau . bukan i sombong ke apaaa ;')

Okayyy ni cerita hantu bonceng totttt ;')

Thennn terus pergi ke pavi . Macam blur taktahu nk buat apa . then pergi beli ticket
kita orang tgk cerita hantu bonceng . Hihihi  , Totttt , terbaik lah . cerita ni kelakar tauu .
Ucukkkk Omeyyy ah ;') Okayy zizan best ;P kunyittt boobbooyyy gegirlll ;')
APTB# Okayyyy . penat kot berjalan sampai melecet kaki tau tak ? --" taksuka
pakai kasut tu . buat kaki aku seksa jee . Puihhhh -.-

Then then kita suka lah tgk movie dengan dia . HAHAHA ;') . nty kita tgk sama-2 yehh ?
Okayyy ucukkkk ? Hihihi . set tadi aku seblah dengan laki dia dah buat muka , tuka
set tgk tgk sebelah aku pun laki , takbole buat apoo ah , Jealous kuat beno awak ni hoi ;')
okay before abes movie kita g makan kan ? HAHA , okay mamak . nasi lemak awak
sedappp . Tapi soryy tak abiss . kenyang gilaaaaa -,- hihi . btw thanks belanja eh ? hihi
Ehhhh jappp  . Air pepsi awak tertinggal dekat dalam beg kita lahh ;') tapi kita dah minum
tadiii . hihi . yeepieeee ;') thanks fo todayyy . Im Happpyyy ;') kbaii

No comments:

Post a Comment