Awak mungkin diciptakan untuk saya dan saya diciptakan untuk awak ♥ Soooo sweet


Nta kenapa hati ni rasa tak tenang . Rasa nak menangis meraung ;'\
Kenapa dengan saya ? apakah yang terjadi dengan saya . mungkin saya banyak
berfikir . Saya rindu kan awak tiap waktu dan saat . awak selalu ada dalam
hati saya . Tak kira jauh atau dekat . Jaoh hanya jarak kan baby ? Weeeee

Saya pernah update kat status fb yang saya pernah menangis . Saya menangis
tanpa sebab ." bukan ada orang pukul aku pun "  Hihihi . nta jangan tanya kenapa
dengan saya . Saya mungkin dah gila sebab menangis bila tengok kedai motor .
Nta jangan tanya kenapa kedai motor kenapa bukan kfc atau mcd ;'> Nyummm

Dua tiga harini . Sayaaaa always gaduh dengan buah hati pengarang jantung saya
kenapa yaa ? Ada je benda yang tak kena . Binggung . macam macam benda
masuk dalam kepala ni . Ahhhhhh -,- semuanya semak semak . tolongggg ;'(
siapa nak teman aku pergi karaokee ;')   Hihihi

Ahhhh . awak sihat ? saya saya saya rinduuuuu awak ;'( betol saya rinduuu ,
awak always ada 24 jam dengan saya  tapi saya still rinduu . Ahhh kenapa ?
runsingggg -,- Brrpppp -, Okay tanak rindu rindu nanti saya menangis lagi .


                                                   whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;'( hihi , kbai ;'\

No comments:

Post a Comment