Saya seronok ;']

 Hi , says Hi to my geng ladybird <3


Hi , tu antara perbualan saya dengan rakan facebook saya . Oh men ! Dia pun
minat ladybird . siap main tangkap-2 ladybird letak dalam botol xD HAHA ,
actually suka gila bila membebel dengan dia pasal ladybird , betul aku suka
ladybird . Kalau lah binatang tu boleh bela dah lama aku buat istana comel
untuk dia . Untuk ladybird sayang apa pun bole ;')

Seee , kiteorang cakap pasal ladybird je sebenarnya . Dia memang suka ladybird
tapi aku lebih beruntung dari dia sebab aku dapat tengok ladybird bertelor ;'>
kau ada kau ada ? Hihihi . Yeayyyy . seronok . memang comel lah cara dia
bertelur . Aku try cari kat Mr google pun takadaa . Seee aku sorang je yang
penah tengok ladybird bertelurr . Ateteteete omeyyy <3

Actually taksangka pun nmpk ;'> time tu balik jb ruma kat tangkak tu ,
then kat belakang ruma tu rumput dah panjang-2 Tetibe ternmpk satu geng ladybird
memang aku ah dok kacau ;'> Hihihi . then nampak benda warna oren bergerak .
toink toinkk ;'> cute sumpah weehh ;'> Then then after 5minute tu . Dia dah keluar
lihat dunia . Alolololo . kepak dia aku terpegang kemek lah pulak , Baby ladybird
baru lahir comel sangat ;'> harini saya takada benda nak update sebenarnya ,
tapi saya nak g tau yang saya rinduuuuuuuuuuu biy saya ;'(

 Saya nak sangat dia masuk dalam mimpi saya ;\ takdapat jumpa dalam mimpi
pun jadi lah pleaseeeeee ;'> really miss chuu . saya selalu peluk domo
awak then menangis . Biy sory sangat jam biy hilang . taktau mana nta x(
anak buah ambik letuwww . penat satu hari cari , sorry sayang  .
nanty baby cari lagi . Biy jaga diri kat sana . Imisschuu ;')

No comments:

Post a Comment