damn stupidooo

Okay Hi semuaaaaaaa xD imisschuuuuuuuu lama dah tak bukak blog . actually
takada idea nak membebel apa xD aku nak bagi tau kat semua orang yang aku
rindu rinduu rinduuu kau sangat ;\ kenapa kau kena pergi plkn ? kenapa aku tak
kena pergi ? nak ikot kau jugak :( selalu dengar cerita kau gaduh dengan
perempuan lah , perempuan mintak num lah xD apahal lah gedik sangat
perempuan kat sana ? ada yang teringin nak kena makan tangan eh ? pffftttt !

Okay actually harini aku ada training kat keyng butik :) Yeahh besar kot :)
agak boring dia just ajar benda yang basic je pun . Menguap dah lebih sepuluh
kali kat situ , pfft ngantok gila tau tak . okay then otw nak balik naik lah putra
ada auntie india kat sana senyum-2 aku senyum lah . then kawan aku cakap
apa aku tergelak then dia ingat aku gelak kan dia ? kepala hotakkk ;\
then dia sound aku " Muka saja lawa tapi sombong" eeeeeee , mulot
busuk betoll . mybe auntie tu ada masalah kat otak i think ;\
then dia cakap aku dengan member aku "PUKIMAK PUNYA orang "
haha . benda masalah nya aku takcakap apa-2 pun . pandang muka dia pun tak okay ?
apa masalah orang tu , Aku tak sombongggggg pun aku senyumm ke kot ;\
okay aku takkesa orang nak kata aku . aku tahu siapa aku :) kbai

No comments:

Post a Comment