aku ada kembar ? ;')

Hi , Akak comel adik manis , Abang handsome abang manis ;')
yeahhh . Actually aku boring gilaaa  . Yeahhh semua nak balik kampung
kan saja je tinggal kan aku ni haaa >< nasib akak aku dengan anak buah
aku semua ada ;') Hiiiiiii , kita nak bagi tau ni . Maluuuuuu pulewwwwwww ;')
kita kan kan kan kan kan , Kita ada twin . betol ke ? alololo , meh tengok twin kita
nak tak nak tak ? Okayyy jum jum xp

 twin fakee
Okay see , sama tak sama muka dia dengan aku ? ;') cehhh , misty nak kata smaa kan ?

Actually dia bukan twin aku , aku saje je main main je pun ;') tak kan twin jaoh bebenor
bezanya kan ? HAHAHA . dia baru 5teen saya ni dah 8teen sayangg macam 
mana bole jadi twin ? hihi , okayy ramai dah cakap aku dengan dia twin tapi
aku ambik yang paling latest je ah ehh ? Aku siap print screen tauu  , pas ni awak
famous lah dear ;') hihihihi . muahh sikit sebab cakap saya ada kembaa . atotototo










Seeee , semua cakap cm ni , Eh you ada kembar eh ? Huuuuu . nyahh mak da
biasa kena cm ni ;') haha #bajet gila lalala kan ? nak kena cepuk ni Aisyah ni ;')
alololololo . saya tak ada kembar tapi kalau bole saya nak ada kembar , tapi
saya tanak ada kembar cm dia tuu , dia jahat , Kalau saya buat lawak dia
suka gelak mcm mintak penerajang terbaik dari sayaaa  , hihi . kbai ;')

No comments:

Post a Comment