hope pakcek cepad sembuhh ;D

yeahhh , aku tenga syok syok tydo pada hari sabtu , mak
aku kejut ;D chaaa , pak bayim terempap tb , kena dekad muka
dea tak ke tergelak aku , HAHAH ;) teruk jugak lah dea kena
aku enad tade pape lah kan , kesian dea kalau allah nak jadi kan
sesuatu tuh bila-bila je bole jadi , kan kan ? aku pulac yang
takutttt ;( dea strok skang . mam minum susu jee , mulot dea senget
kesian kan ? kalau kena lah dekad family aku . wuhhuuuu . aku
tak bole bayang kan kot . 24hour la aku menangis ;(

act kauorang nak tahu tak ?pakcek nih kan suka sangat kejar
aku time kecik2 , dea jugak lah suka panggey aku cekodok ;(
grrr , nta lah , tak pasal2 bagy nama buruk tuh kad aku ,
kauorang jangan gelakk sangat lahh , taw nama tuh lucuu ;)
HAHAHA ;) tahu masa kecik-kecik dea pena sergah akuu tertonggeng
masok longkang , nak pegy sekolah terus tak jadi , maluu siot
naseb taim tuh aku kecik lagi , dea tuh gatal gelaa , nampak aku
suka kejar aku , tataw lah apa dea nak dengan aku , sabar jela
aku if balek skula dea kejar aku dengan pakai tuala dea tuhh ,
kalau jatuh tuala dea tuh tak kee aku gelak mcm orang kena sawan ?
hahahaha ;) kinda crazyy ,bayang kan lah ade satu keta dekad
tengah2 , aku pusing-pusing , lari-lari kat situ sape yang kejar aku ,
kau tahu ? pakcek tuh lahh . GRRRR ,menangis-menangis aku pikir
cara nak lari dari dea ;( smpi masa tuh dea duduk ,ptttttt aku
lari , macam supermen ;) wuhuuuuuuu =,=


dea sehad je dulu men kejar-kejar dengan akuu , tub tub
saked dahh , hope pakcek cepad sembuh ea , AMINN ;)kesian dekad
anak anak dea tuh , kauorang sabar yeee ;)

No comments:

Post a Comment