tabiad burukkk ;d


yeahhhhhh ==, see , tuh ais batuu taw . tahu ais batu tak ?
tak tahu ? alala , kesian , kenapa lah aku suka sangat makan ais nih ,
bak kata yot , macam mam kaca , wahh -2 hebat lah tuh konon nyaa .
24hour aku akan makan ais batu , macam ketagih pung ada ;) aku pena
try nak stop makan ais tapii , tak bole kenapa ea ? sape ade tip2 nak benti
makan ais , wuhuuuuu , ajar siked pelisss ;) bole kan kan ?

ade time tuh tengah tak larad , demam rasa nyaa , sanggup bangun
nak ambek ais batuu , ;) wahhhh , dah makan aiss teruss segarr ;) HAHAHA ,
bayang kan 1 ary je da bole abes satu beg plastik ais tuh
teruk kan , tuh keja aku dengan myra lahh tuh ;)
HAHAHA ;)

ayah , mak and sape sape lah yang kenal aku misty cakap makan lah
nty ape lah macam macam dorang cakap , blablabla . aku buad tataw je
HAHAHA ;) tak kesa lerrr , toinkkk ;) janji ais ada suma jalan
kan kan ? ahha ;) eh nak tahu aku ada twin
yang gela aiss , tahu siapa ? ----> anis<---- my gula kapas lahh , HAHA . serioslyy , dea sama je perangai mcm aku , gela aisss ;)

No comments:

Post a Comment