--->perbincangan =="

budak-budak 5ss2 sedang sibuk membincangkan jamuan jumaad nih ,
makan-makan . i loikee , , nyum-nyum ;) susah betol kan
budak-budak class nih nak bincang tanak dok berkumpul ,
tak suka kad aku pung pegy mam lahh bukan nak cer
fasal kita pung nak cer fasal jamuan je kod , aku pung
tanak dok dekad dengan kauorang tahuuu , ;')tak paya nak
bajed sangat lah kan , grrrrrr . then skang tanak join pulac ;)
dah lah akhir tahun , apelahh . grrrr , ade nak makan nasi lemak ,
nasi ayam lah ape bagaii ! pehhhh ;) heavy sgt makanan tuh yunkk ,
cikgu pung kata , haih .aku malas nak cakap papee , ikod
kauorang jela yeee ;D aku telan jee janji sedap kan kan
kauoranggg ;) HAHAHA =,=


yeahhh , tady dalam class SEMPAD story, kusyuk je masing-
masing storyyy the book kad belakang , HAHA .cikgu suro buad latihan
kauorang cer je tak abes-abes , kauorang lah nih . kahkah ;')
best kan fara , aten ? :) heee , kite jatuh jatuh time kecik
bapak la kelakar kan kan ? haha ;) rendu nak men basikal ,
kasut roda , rondes , bola jaring , perghhhh , semua laa aku
renduu . rendu fwen time kecik2 <3 heee , korang sume dah
sumbung macam akuu . kan kan ? HAHA , biasaa , dah besa
lah katakn ? ;( , haaaa , nak kasut roda bolee ? HAHAHA . kalau
enad balek zaman time kecik mmg tak abes lahh , kelakar gela
enad balek nak tergelak jee , comot taw time kecik-kecik
memoryy terbaik lah time kecik-kecik ;)i miss that time lah darlaaa ,
my friends ;( <3


p\s ; btw imissyouall ;) kawan-kawan kecik . HAHA

No comments:

Post a Comment