---> not in mood

huhhh , aku tataw kenapa dengan akuu , asal bodo sangat ?
tetibe text yot mintak break , im sorry , ;( tetibe je cm nih ,
tataw why , i know i wrong ;( i cryingg , but ;( ahhhhhh !
bodoh sangat lahhh , haaa , aku tataw mcm mana nak pujok yot ,
aku dah selalu sangat buad perangi macam nih , dea misty dah
fedup dengan aku tahap gela , yee aku taw biy , aku mintak maaf ;(
sorry buad kau macam nih , aku sayang kauu lagi ,
kau nak taw sebab ape aku mintak break ? aku sendiri tataw
time tuh aku marah , aku tataw marah dengan kau sebab ape ?=="
jangan tanya lagi , aku rasa blur sangat , mcm gampang je duhhh ,
sume aku buad tak kena ;( huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ,

beberapa minit kemudian ;)

akuu dengan ego akuu yang high aku tuh , dengan malu-nya ;(
aku text dea and mintak maaf , ahhh , lantak lah , aku
yang salah , aku mintak maaf lah kan ? :(
for your info biy , aku tak sayang dea biy , SUMPAH ;(
soryy taw biyy , kau byk sabar dengan aku kan , tahan
ke dengan perangai aku tak seakan-akan mcm budak-2
dua tahun ? HAHA ;) btw dah back to normal , im happy ;)
thnks biyyy , you the bestt hunn

No comments:

Post a Comment