---> yehaaa , mimpi KUCINGG ;)

|
|
\/

yeahh kucing comel rytee ? aku mimpi kucing masa aku tido tenga hari
tady , ;) syok gela mimpi fasal kucing , lagi lagi kucing tuh comel plus
manjaa , wehuuuu i loikee aku mimpi ape yehh ? kejap nak enad balekk ,
haaaaa ;) aku mimpi kucing tuh ikod aku time tuh aku nek tingkad 4 ,
aku nak turun , tapi dea takot nk turun , dea meoww meoww jee dari atas ,
kesian kesian ;'(

aku pung turun jela , then aku pandang atas dea lompad dari tangga tingkat
4 tuh , tak ke mati , HAHAHA ;) then pas dea jatuh enad kan dea mati ,
tgk2 idup lagi ,alalala kesian kepala dea darah , aku teus bawak dea
balek rumaaa , jaga dea , pas dea jatuh tuh dea asik nak tydo jee ;(
manja sgt lah pulac , tydo atas paha akuu , best je kauu yee (: haha ,

nga syok-syok aku mimpi , adek aku kejod yot suro ,
perghhhh , potong line btol laaa , kucing aku tuh macam mana lahh ;)
hope dapad mimpi kucing lagi ,macam best , HAHAHA ;)

p\s ; mak makk , nak kucingg , teringin nak bela , ;D nak kucing mcm kad
gamba atas tuh ;) comel kan kan ? kish siked kucin tuh , MUAHMUAH ;)


No comments:

Post a Comment