hang hang dengan twin tipuuu ;)



yeahh , hang sabtu arytuhh . dengan twin tipu tipu akuu ,haha ;D
ramai kod kata aku dengan myra twin , kiteorang hang pakai baju elmo .
wee . same duhh , just warna baju je yang len ,HIHI. saje je buad len dari yang
len bukan nak tumpuan dari laki laki yaww , tak heran tahuu .,

arytuhh aku tersesat kad dunia yang pelik ;D huahua ,
ade kedai tuh konon nya penghabisan stok , aku nak usha je then ade
pulac budak nak kenal , gwrrr . pale hotak . aku pung pandang staright je
jalan tub tub ade cina tuh kate . hey youu . barang-2 sume
letak dalam plastikk . omg , sakai gela , aku jalan-2 terus kelua ,
wah-2 mcm kad dunia lain , malu nya akuu , huahaua ,
nevermine , forget it , kauorang jangan nak gelak sgt lahh , tampar kang nak ? HAHA ;)

No comments:

Post a Comment