eyeliner ;) HUAHUA .

ILOVEYOUU bestieee ;)



see . tuh lah gamba aku dengan tyka g jusco tady , ugly babeeee ;)
auww . malu nya masa nak pegy jusco tady . tyka punya fasal lah neyy .
dea lari tinggal kan akuu . dalam bas dah lah ade buda skula . sume
gelak kan aku . bapak lah maluu , perghhhhh . ;( fasal duet lahh .
aku enad kan aku pakai baju biasa . aku g baya singgit . padahal
50sen . see nmpk sgt i pemurah aty tawww . HUAHUA , cover linee ;)
hihi , act , aku blur time tuhh . pakcek tuh dah cakap aku blurrr lagi ;)

then dah sampai jusco , tyka beli ape kejadah tahh , aku pulac
beli eyeliner , heee , saje je gatal tangan ;) naseb okeyy byle pakai
eyelinerr . hihi ;) thnks tyka saport mekdi , muah-2 siked ;)
HUAHAU , kau lah nih . ujan ujan kembulor pulac , btw tady exam ,
mak ai , susa gela , ;( tak bole jawab kod , hihi , ;( soryy
cikguu . lupeee ;( esok agama . hope tak susa mcm math tadyy .
grrrrr ,

No comments:

Post a Comment