rabuu / 3.11.2010

huahua ;p
sayangg , iloveyouu ;)

yeahh , hang dengan yot ;) ofcos aku dah happy gelaa , nak jumpe
dah lah payah nak mampus tahuu . grrrrr , ehem ;) mula-2 siap nak
kua lah ken , jup lagi anis text tanye dah siap ke ape nta aku lupee
hahaha ;D then dea kata mak dea nak call nak cakap fasal hang tuh lah
aku pung ye ye lah enad mak dea skaly bapak deaa , perghhhh , takod akuu

then jalan jalan g lrt , fuhhh , nak menangis akuu , panas ya amad !
heee , then anis call tanya kad mana , aku cakap kad lrt ;) ada ke dea
kate nak hang dekad KLCC , aku blurr kejap , sejak byle aku kata nak
sanee ? HAHAHA , dea tuh salah roger rupe nya , terpaksa lah suro eg
angkad , auw auw , aku pung dah sampai ts , jumpe lah biy akuu , whaaa
tgk muka dea , rendu nyaaaa , ahha , mengalah kan setahun tak jumpe
gedik ya amat , HAHAHA ;)

kauorang tau . arytuh hang aku suke taw , sbb aku ade geng ;)
yelaa , salu hang aku sorang jee , kesian kan aku , biy aku kalau
hang bawak satu kg taw , maluu akuu , so aku diam jee , sampai
je gula kapas aku datang , aku shy shy cat , ;D dah lama2 okey
dahh , aku bahan siapa yeah ? ahh , rahsia kan aniss ;D heee ,
jahad nya mulot aku time tuh , maaf yeaa , HAHAHA ;)

tahu masa lepak dengan anis , macam tunggu orang gela tahuu
dorang bole smoke kad lua , aku dengan anis dah mcm orang sesat
tade hala tuju , HAHAHA ;) gare gare siapa ? nta la ,hihi ,
then nak g tgk wayang tuh , eg ilang . haa sape culik eg ? haha ,
dea sesat agak nya , haha ;D ade ke aku dah turun tangga bergerak
tuh , dea muncul kad depan , HAHAH ;) perghh , tak kan aku nak turun
bawak nek balekk , tanak aku , aku pung nek balek mcm yot , huahua
aku maluu wehhh ;(

then tgk wayang dengan dorang sumee , wahh-2 nasik lemak 5posen
HAHAAHAHA ; ) siot punye fared kamil , malu kaum hawa tahuu ,
tuihhhh , haha , pape pung best hangg , dalam wayang tuh besttt , ;)
taw kenape ? ahha , aku tak enad dah , jgn tanya yeaaa ;D aku malu nak jawab .
tengok shortbox akuu , aku orang nak denga cer aku yang tak menarik
nih , ahha , malu lah , ;) ahha , act tak banyak masa nih , broadband dah
cutt , dorang dengki tanak baya , tanak kasi aku on , nak spm dah nihh ;(

haaaaaaaaaaa , biy nanty jumpe lagi yea ? bylee ?
hahaha , gatal nya akuu , nak spm lagi nak kelua , isk2 , anak pak usop nihh ,
weeeeee ,

No comments:

Post a Comment