sekolah ;(

auwww , kauorang tahu betapa seksa nya takde sore aku nak potong orang
cakap pung tak bolee ? nak nyanyi lagi lahh , perghhh , sore rawk gelaa
kau ada ? HAHA , tade kan ? tengok orang lah , wehhuuuuu ;) yeahh
sekolah tady macam biasa aku terlalu malas untuk belaja , kauorang tahu
apa yang selalu men lad pale otak , nak tydo nk tydo , HAHA , teruk nya
anak pakcek usop nih , nih ka budak SPM ? haha , yeahh , sangat terukk .
terus kan usaha anda merajin kan diri ea aisyahh ;) wee


time bm mama sayang tade , ganti cikgu mana nta , panitia bahasa melayuu ,
haihh , tak reti dok diam aku yang nak buad karangan jadi blur , cikguu
sayangg , duduk lah diam cikgu tahu kan saya cpt blur ,HAHA , duk jaoh siked
lahh , kauorang tahu dea seminit datang kad kiteorang , complen macam-2
pehhhh , thnks kritikk ;D HAHA . tapi aku selamad tak kena , aku dok tenga2 ,
aten dengan fara ja kena , wehuuuu , padan muka kauorangg ;)


tahu masa ert ? huyyyyy , mata aku nih noty btol aku punya lah nak belaja ,
haaa , nak belaja kee ? HAHA , dea bole pulac nak tydo , toinkk , tak cukup
tydoo , ngantok . aku nih bagy je sepuloh ary tydo tak cukop jugak ,
kan kan aisyah ? huhu , then math , lagi lahh . aku ta tahan gela cikgu
ajar aku blur jee ;( tak masok otak beb , sibuk dengan ngantok jee ,
blurrrrr , dengan tade sore , dengan pening kepala ;( wuhuuuuuuu ,
yes yes PD , cikgu tak masokk ;) so duk macam tak btol , fara biasa laa
cer pasal boyy ;) aku denga and senyumm , mcm nihh ;) bek kan akuu .
yeahh , lepas nih nak belaja , tak mahu tydo ;( kan kan , NO NO NO ;)


yeah btw tgk tepi tuh ada gamba aniss ;) yeahh , orang penting je patot
berada kad sanee ;d so anis penting jugak bgi chaa ;) HAHA , hidup ais
batuu ;D HAHA

No comments:

Post a Comment