1 2 3 laughh ;)


yeahh , setelahh exam sains tady , stop kejap exam ;D so takde exam rabu
minggu depan baru ada , kau sukee ? aku pung sukee ;D HIHI ;)
awal betol aku keluar sains tady , HIHI , bored gela plus blurr . ehehe ,
btw aku nih niad nak edit background tapi tataw plus malass ;D
ajar kn ehh ? hihi ,

yeahhhhh , esok bole lah bangun late mcm biasa lah kann ;)
ehehe , aku kenapa gelak je arynih , suka sgt , apa yang aku
suka kan tataw lahh kan , pelik-2 je pangai kau nih aisyahh =.=

aku nih lambad sgt kan , cerita hot-2 pung aku tataw ,
wah-2 si hidayah tuh siap gaduh-2 lagi . gangster nya ,
sampai tumbuk-2 tergelak aku tgk video kad enset wanda ;D
yang tak bole bela wanda bole rakam . mcm siot je perangai , HAHAHA ;)
bgos jugak dea rakam bole lah aku taw mcm mana dorang gaduhh ,
haihhh . dasyat-2 ye budak pmpn skangg , weee

No comments:

Post a Comment