BIG SMILE , BIG PROBLEM ;) haha

123 SMILEE ;)
ewah-2 HIHI
1 2 3 CAPTUREE ;)
huwahuwahuwa ;)
auww auww ;)
P E A C E =,=
ehem ehem ;)

/\
|
|
|
yeahhh , tady paper agama . kauorang tahu ape yang aku baca tak masok ,
memang teruk lah kan aku merepek tadyy , HAHA ;) agak2 dapad A takk ?
HIHI , memang susa gela kod , tady mase paper agama 2 , cikgu yang
alalala mcm cikgu syuib tuh datang kad tempad aku dok usha paper akuu ,
dea g tgk part tulisan jawi tuka ke rumi , HAHA ;) yabedabeduuuu , dea kate
btol lah tuh , then dea senyummmmm , cm gini ;)))) hihi ,

aku tady mcm kesuntukan masa pung ada , aku janji dengan
tyka kuar kul 12.15 tapi telajak , kusyuk sangat jawab ;) HAHA ,
tapi nta btol nta tidakk , hope btol kan ? HIHI , btw tady ade snap-snap
dekad skula , auwwww , ;) i loikeee , i will miss this moment wif all of you ;'(
fuhhhhhhhhhhhhhhh-2 . belambak nya pix ;) yeahh horrayyyy =,=
lagi 4 paper , tapy lambad sangat nak abes nya =="

kenapa eh kita asik gaduh jee ? aku penad pung ada ,
malas rsa nye nak on fon kalau gaduh . stop it , tireddd duh , hmm ,
skang fasal len lak ? bukan jeles lah , tak de rasa langsung , tapi grrr ,
nta la , kalau aku yang buad cm tuh agak-2 kau sukakan ?
aku jea yang kena marah mcm arytuh , haihhh ,
tired kan kan aisyah ==" hmm . nih skang fasal duet mmg
yelahhh , aku saving je kan ? okeyy fine . mcm selama nei aku kedekut
gela dengan kau kan ? mcm terasa je ape yang kau cakap , nevermine ,
forget it , SPM first ;) chaiyokk-2

No comments:

Post a Comment