meet me halfway , huahua






yeahh , after lepas exam SPM ;) terus nak meet , rendu gela , bak kata ayad yot
"rendu yang membuak-buak kan biy ? HAHAHA ;) okeyy . semlm jumpa aku
latee , 1 jam dea tunggu . sorry hunyyy ;) LRT lambat , *alasan* HAHAH ;)

okey lepas turun dari lrt , kena berjalan ke ts , whoaa , penad nya ,
sebelum tuh kad tepi lrt tuh ada orang mintak sedekah , kaki konon-2 nya
darah lahh , tipu weh , tuh cat ! pemalas nak cari keja lah tuh , nak je aku
pijakk kaki dea yang konon-2 sakit tu , geramm ! orang semua tengok ,
semua orang tak buta lagi so dea tak bole nak menipu okeyy hunyy ? HAHA ,

yeahh , akhir nya sampai ke destinasi yang aku tujuu ;) datang-2 je kad depan
tandas tuh ada pelakon UPIN & IPIN . so cute babee , yeahh , upin ipin takde ,
kalau ada aku yang dok depan snap-2 dengan dea , kad situ cuma ada
meymey and mail ;) HAHAHA ;) masa tunggu yot datang aku usha je
patong tuh smbil dengar lagu ;) hohhh , lambat nya , rendu dah nih
dalam aty berkata ;) HAHAHA

yeahh , dah jumpa tuh , happy je rasaa , chewahhh ;) tapi yot mara kate
nya aku lambatt . sorry hunyyy , lrt jem tady . HIHI =_= then terus ke
food court sungai wangg ;) okeyy , kena belanja dea makan sebab aku
lambatt ! HAHA ;) takpe lahh , then away to KTV tempad yang aku tak
suka sgt tuhh . ngee , then doang karok lahh , jadi gela aku dalam tuh ,

then bape minit kemudian datang lah kerabat-2 yot , satu kampung nya kod ,
haha . wah-2 , betapa ramai . tapi seblum tuh , ada geng pmpn kawan eg ,
name dea ikin ;) cakap mcm tuh je , i malu lahh . HAHAHA ;) then kawan
yot datang , bapak lah ramai kan , nyanyi mcm orang gela . pastu doang bole
tambah lagi satu jam ? damn crazyy , aku da pening dok dalam tuh , ;)
haihhhh ==" sabar jela yeee ,

then dah abes tuh , yot anta kad ts , nak balek dahh , seblum tuh men game
kejap then snap-2 gamba yang kad atas tuhh ;) hihi , then baru balekkk ;)
yeahh , sampai ruma abah ada , dea tak kata ape-2 ;)

No comments:

Post a Comment