sweet momments BABEE ;(


i will miss you friendss ;)
GRRR=="


yeahhhh , sememangnya ISNIN / 13.12.2010 berakhirnya SPM for budak-2
5SS2 ;) happy suda semistynya , sad pun ada , biasa lah nak tinggal kan
kawan-2 , cikgu-2 , sekolah . kauorang jangan lupa contact aku tawww ;)
aku tungguu . haha , poyo gela kan beb , ==" tapi tak best smlm , banyak yang balek
awal , takod lah tuh , lagi lagi yus dengan mady terkedek-2 lari takod kena tepung ,
wuhuuuu , kelakar lah kauorang nihh , bukan mati pung kalau kenaa ;) haiyohhh appa amma !

yeah semalam best gela men tepung , terlari-2 macam kanak-2 riang ,
mcm baru terlepas dari kandang pun ada , haha , part aina lari memang comel ! huahua .
kauorang tengok gamba kad atas pu dah taw kan ? pung dah taw kan ?
haha , yeahh , ituh sweet momments yang aku ada ;) aku akan ingat mase tuh
sampai byle-2 . i will miss thats timee babee . semalam 6orang je yang ada tapi
YA ALLAH riuh mcm 100 orang , bisingg ! naseb cikgu okey jee kan ? haa , tgk tuh muka aku dah mcm apa dahh , nampak tak muka akuu ? mcm aisyah lagi takk ? ke mcm hantu
tepungg ? HIHI

yeahh , kauorang nak taww , abes kain aku kena cuntengg ;) autograp lah konon
nyaa , haha ;) siap sain , no telefon pe bagai , ;) haha . hope kain tuh tak ilangg ,
kenangan tuh kan ? semalam lepas mandy setelah penad bermain tepung ,
aku usha je gamba-2 tuh suma , ahha , cute jugak kan ? *perasaan jee ,
HAHAHA ;) muka comot-2 tuh lah cuteee , HAHAHA ;) kau ada ? tak de kan ?

* good bye my fucker school 1 i will missyouu ;)* HHAA

No comments:

Post a Comment