knock-knock .hello-2 sygggg ;)



knock-2 . assalamualaikum para followerku sekalian ? rendu nyaaaaa ;"(
ada ke yot kata tak bole bukak blog . rasa mcm nak mengamuk dahh .
ingat dah block ke apee tady . HAHA . selamat bole bukak , rendu gela nak
story nei . muah-2 , cupika cupiki . HAHA ;)

okeyyy . mari story . kauorang enad tak yang aku ada cakap aku
keja kan ? yeahh . first day tuu cuak gela tawww , dah lah tade membe then
akak tu pulak datang lambat . grrrr ==" then nek atas dea ajar lah buad
tu buad ini . kad floor aku tu banyak budak-2 so dapad jugak la kenal
dengan doang . cmtu-2 je . sbb counter aku ada counter kwan , aku bek jugak
lah dengan budak nei for bape ary jehh . then dah tak bertegur . menyampah taww .
tapiiiii , now baru aku tahu mcm mana susah nya nak cari duit ;'( HIHI ,

then aku baru kenal dengan daus , supardi , eina , nishaa ;) haha , yang len
senyum-2 jea . ada ke patut ada orang syok kad aku , ada budak datang
kad aku . dea ckp ada orang nak no aku ! aku cm blurr , then senyum . HAHAHA ;)
tak gentelmen kan ? if nak kawan datang lah jumpa aku , aku tak makan orang lahh ,
rilex okeyy ;p budak tu selalu nmpk aku senyum . then suka tengok aku nyorok-2 !
haha . kelakar gela lahhh ,

aku benci gela part nak balek keja , ramai orang pastu nak kena punch card lagi ,
haihhhhhhh , rasa nak menangis masa nak tunggu balek tuuu . HAHA ;)
however . kerja itu mmg susah ;) tapiii . aku try buad dea tak jady susa . bolekan ?

No comments:

Post a Comment